مجله مد و زیبایی و فشن

مطالبی درباره مد ، لباس ، زیبایی

مجله مد و زیبایی و فشن

مطالبی درباره مد ، لباس ، زیبایی

چند ترفند لباس پوشیدن مناسب افراد قد کوتاه

افراد قد کوتاه چگونه لباس بپوشند ؟

در ابتدا باید یاد آور شوم که تمامی افراد با هر اندام و قدی زیبا هستند و ما اینجا قرار است با ذکر چند تکنیک ساده به زیبایی شما بیافزاییم چرا که اگر با توجه به قد و سایز مناسب خود لباس های نا مناسب انتخاب کنید ممکن است فرم بدنی شما را آن طور که باید جلوه ندهد. پس در ادامه مطلب همراهمان باشید.

راز لباس پوشیدن برای خانم های قد کوتاه

از چه شلوار هایی استفاده کنیم ؟

شلوار های فاق بلند یک گزینه عالی برای افراد قد کوتاه به شمار می آیند به این دلیل که این شلوار ها باعث می شوند تا پاهای شما کشیده تر به نظر برسد. دومین شلواری که به شما پیشنهاد می کنم بوت کات است چرا که قد شلوار بلند است و بر روی کفش می افتند. شلوار های راسته نیز گزینه خوبی برای شما به شمار می آیند به شرطی که فاق آنها را بلند انتخاب کنید.

چه پترن هایی مناسب شماست ؟

بهترین پترنی که می توانید انتخاب کنید تا به کشیده تر دیده شدنتان کمک کند راه راه های عمودی است. اما اگر چاق هستید از انتخاب راه راه های عمودی پهن بپرهیزید و راه راه میله ای را جایگزین آن کنید.

چه رنگ هایی بپوشید بهتر است ؟

برای ایجاد خطای دید بهتر است از استایل های مونوکروم استفاده نمایید. استایل مونوکروم به استایلی گفته می شود که در آن تمامی آیتم های یک استایل از یک رنگ و یا رنگ های نزدیک به هم باشد. این استایل مرز میان پایین تنه و بالا تنه را محو کرده و شما را کشیده تر نشان می دهد.

چه کفش هایی بپوشید ؟

کفش های پاشنه بلند اولین انتخاب افراد قد کوتاه برای بلندتر نشان داده شدن است و از آنجا که امسال کفش لژدار حصیری ترند شده می توانید از این کفش ها در رنگ خنثی و یا رنگ بدن کمک بگیرید و در مهمانی و دورهمی ها بدرخشید.

نکات

1.      لباس خود را درون شلوار قرار دهید : بهتر است برای اینکه کشیده تر به نظر برسید لباس هایتان را درون شلوار قرار دهید چرا که مرز بین بالا تنه و پایین تنه را کنترل می کند و شما را کشیده تر نشان میدهد . بهتر است برای انجام این کار لباس بالا تنه را جذب انتخاب کنید تا تمیز تر به نظر برسد.

2.      از کراپ تاپ استفاده کنید : کراپ تاپ ها یک آیتم کاربردی برای افراد قد کوتاه به شمار می آید چرا که قسمت میانی  بدن را به نمایش می گذارند و خطای دید ایجاد می کنند.

3.      کت های کوتاه بپوشید : حتما از کت های کوتاه استفاده کنید چرا که کت های بالای 75 سانت در بدنتان دفرمه به نظر می رسد. استفاده از کت های کوتاه با رنگ خنثی می تواند استایل شما را شیک جلوه دهد. البته کت های کراپ برای امسال بسیار ترند شده اند که می توانید آنها را با شلوار فاق بلند استایل کنید و از تیپ خود لذت ببرید.

4.      اگر از کمر بند در لباس هایتان استفاده می کنید سعی کنید آنها را بالا ببندید چرا که خطای دید ایجاد کرده و به کشیده تر دیده شدن پایین تنه کمک می کند از این رو می تواند یک آیتم کاربردی باشد.

5.      آستین خود را تا بزنید : این مورد مناسب افرادی است که لباس آستین بلند می پوشند و آستینشان بر روی مچ دستشان آویزان است. بدین جهت آستین لباستان را تا بزنید تا دستهایتان بلندتر و کشیده تر نشان داده شود.

طراحی و فروش لباس ارخالق

اینستاگرام : https://instagram.com/arkhalegh  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد